Δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου - Κλειστός/αποκλεισμένος/περιορισμένος λογαριασμός

Αν προσπαθείς να συνδεθείς και λάβεις ένα μήνυμα σφάλματος κατά τη σύνδεση που λέει ότι ο λογαριασμός σου έχει κλείσει, αποκλειστεί ή περιοριστεί, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε να αποκτήσεις ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σου.

Για να επικοινωνήσεις μαζί μας, επίλεξε έναν από τους συνδέσμους που οδηγούν στη σελίδα επικοινωνίας διαθέσιμους στα κέντρα βοήθειάς μας, το λογισμικό desktop και τις εφαρμογές για κινητά.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία